
DomaCare tarjoaa monia tapoja
SISÄISEN VIESTINNÄN TEHOSTAMISEEN
Työn tehokkuuden kannalta keskeisten asiakas- ja tehtävätiedon sekä monipuolisten kommunikaatiokeinojen saatavuus on kaiken A ja O. DomaCare helpottaa niin yksiköitten kuin työntekijöiden välistä turvallista tietojen välitystä.

Vaivaton ja turvallinen tapa
tehostaa sisäistä kommunikaatiota
DomaCare helpottaa isojen tai toisistaan etäällä olevien organisaation yksiköiden keskenäistä viestintää ja edistää tiedon saatavuutta läpi organisaation. DomaCaren avulla voit jakaa yksiköiden kuulumisia vaivatta ja seurata päivittäisiä tapahtumia reaaliajassa.
Toiminnanohjausjärjestelmän kautta on mahdollista mm. laittaa kaikille työntekijöille viestiä sähköpostin tapaisella sovelluksella, jossa kukin työntekijä voi tarvittaessa kuitata viestin luetuksi. Toimiva sisäinen viestintä on avainasemassa mietittäessä yrityksen ja toimintojen kehittämistä esimiehen sekä johtajien näkökulmasta katsottuna.
Vuorotyön tiedonkulun helpottaja
DomaCaressa käyttäjä voi kirjoittaa asiakkaidensa päivän kuulumiset tai tapahtumat jokaisen asiakkaan henkilökohtaiseen raporttiin. Tämä tukee vuorotyötä tekeviä hoitajia sillä näin edellisen työvuoron aikana tehty raportti siirtyy eteenpäin vuoron vaihtuessa myös kirjallisena eikä vain suullisesti, mikä vähentää huomattavasti väärinkäsityksiä ja olennainen tieto on aina kunkin vuorossa olevan työntekijän saatavilla.



Tehokas työkalu työvuorojen
suunnitteluun ja tehtävien hallintaan
DomaCaren tarjoaa sinulle monipuoliset mahdollisuudet tehtävien luomiseen ja työvuorojen suunnitteluun niin tietokoneella kuin mobiilisovelluksen avulla. Tai vaihtoehtoisesti voit tuoda tiedot ulkopuolisesta järjestelmästä, kuten esimerkiksi Työvuorovelhosta.
Tehtäväryhmät työvuorojen
jakamisen apuna
Voit suunnitella tulevat työvuorot ennakkoon tehtäväryhmiin ilman, että sinun täytyy asettaa tehtäviä tietylle työntekijälle. Tämä mahdollistaa joustavan tehtävänjaon ilman, että yksikään tehtävä jää tekemättä.
Optimointiominaisuus automatisoi
tehtävien jakamisen
DomaCaressa on kotikäyntien suunnittelua automatisoiva optimointiominaisuus. Optimoinnin avulla asiakaskäynnit voidaan jakaa automaattisesti työntekijöille siten, että työntekijöiden reitit ja tehtävien suoritusajat on suunniteltu valmiiksi. DomaCare huomioi asiakkaiden tarpeet ja tehtävien vaatimukset, joten suunniteltu lopputulos on aina toteutettavissa käytettävien resurssien puitteissa. Työnjohtajan tulee aina hyväksyä optimoinnin ehdottama työpäivä ennen kuin se tallennetaan ohjelmaan.
DomaCaren suunnittelemiin työpäiviin voidaan tehdä muutoksia työnjohtajan toimesta manuaalisesti ja esimerkiksi uuden tehtävän lisääminen päivän sisällä voidaan toteuttaa uudelleenoptimoimalla tietyn ajanhetken jälkeiset tehtävät. Näin työpäivä säilyy tehokkaana myös muutosten jälkeen.

MOBIILISOVELLUS TUO KAIKKI TARVITSEMASI ASIAKASTIEDOT TURVALLISESTI KÄYTTÖÖSI
Mobiilin avulla saat kaiken DomaCareen tallennetun tiedon työntekijöiden ulottuville ja mahdollistat tietojen ajantasaisen tarkastelun, päivittämisen ja kirjausten tekemisen asiakkaan luona. Sovellus helpottaa työtä niin kotihoidossa kuin asumispalveluiden parissa.
Viestintä mobiilisovelluksella
Työntekijät ja esimiehet voivat viestiä keskenään DomaCaren sisäisellä viestisovelluksella tai keskusteluosion avulla. Kumpaakin on mahdollista käyttää sekä tietokoneella että mobiililaitteella. Kaikki viestintä tapahtuu turvallisesti salattujen yhteyksien yli.
Tehtävät ja työvuorot mobiilissa
Tehtävien kuittaus ja raportointi tapahtuu jo asiakkaan luona, joten tärkeät tiedot eivät unohdu ja ovat heti kaikkien muidenkin työntekijöiden saatavilla. Mobiilisovelluksen avulla työntekijä on aina tietoinen omista tehtävistään ja työvuoron aikana voidaan reaaliajassa lisätä, poistaa, muokata tai siirtää tehtäviä.



Turvallinen tapa jakaa tietoa
omaisille ja edunvalvojille
DomaCaren extranet mahdollistaa sujuvan ja turvallisen tiedonvälityksen asiakkaidesi omaisten ja edunvalvojien kanssa. Extranet on täysin integroitu DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmään eli voit hallita DomaCaren kautta kaikkea extranetissa näkyvää tietoa kirjautumatta itse extranet-sivuille.
Kirjautuminen turvallisesti
henkilökohtaisilla tunnuksilla
Omainen tai edunvalvoja voi yksillä tunnuksilla tarkastella kaikkien hänelle määritettyjen asiakkaidesi tietoja. Esimerkiksi edunvalvoja voi yhdellä kirjautumiskerralla nähdä kaikki hänen edunvalvonta-asiakkaansa päivittäisraportit.

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA
Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »