
Tehokasta ja turvallista asiakastietojen hallintaa
LASTENSUOJELUTYÖN ARJESSA
DomaCarea käytetään jo nyt ympäri Suomen asiakasyrityksissämme lastensuojelutyön tukena. Järjestelmä nopeuttaa ja helpottaa erilaisten raporttien kirjoittamista sekä tuo kaiken tarvittavan asiakastiedon turvallisesti työntekijöiden saataville.

| TAVOITTEET JA RAPORTIT
Luo asiakaskohtaiset kuukausiraportit vaivatta tavoitetiedoilla täydennettynä
DomaCare mahdollistaa kuntien vaatimien asiakaskohtaisten kuukausiraporttien tekemisen muun työn ohessa helpommin kuin millään toisella järjestelmällä. Samalla raporteissa on mahdollista hyödyntää mm. asiakkaiden tavoitedataa, minkä ansiosta niistä voi helposti yhdellä vilkaisulla nähdä kaiken oleellisen.
Henkilökohtaisten tavoitteiden
asettaminen ja seuraaminen
Asiakkaille voidaan asettaa henkilöhtaisia tavoitteita, joiden avulla on mahdollista seurata asiakkaan voinnin muutoksia. Samalla muodostuu vertailukelpoista dataa oman työn tueksi.
Lastensuojelutyössä tavoite voi olla esimerkiksi nuoren verbaalisen vuorovaikutuksen kehityksen seurantaa ja tukemista. Tavoitteiden yhteyteen asetetaan aina keinot joilla työntekijät voivat edistää tavoitteen saavuttamista. Tavoitteiden arviointi tapahtuu päivittäiskirjausten yhteydessä ja arvioinneista muodostuvaa graafia voi tarkastella niin tietokoneella kuin mobiilisovelluksella.
Lue lisää mobiililla tapahtuvasta
tavoitteiden kirjaamisesta »


Esimerkki nuorelle asetetusta tavoitteesta, jonka kehityksestä kertova selkeä graafi voidaan sisällyttää kuukausiraporttiin.


| LOMAKKEET
Täytä kaikki tarvitsemasi lomakkeet tietokoneella tai mobiililla
DomaCarella tarkastelet ja muokkaat turvallisesti erilaisia asiakkaaseen liittyviä lomakkeita aina siellä missä kulloinkin liikut. Olemme tehneet lomakkeiden täyttämisen mahdollisimman helpoksi ja nopeaksi, mikä antaa työntekijöillesi mahdollisuuden käyttää vapautunutta aikaa varsinaiseen työhönsä.
Usein lasta koskevat rajoituspäätökset koetaan haasteellisiksi tehdä ja niiden lisäksi pitäisi kirjata vielä tapahtumat päivittäisseurantaan sekä täyttää mahdollisesti vaara- ja uhkatilanneraportti. DomaCare helpottaa työtäsi sillä riittää, että kirjoitat selosteen yhteen lomakkeeseen ja annat DomaCaren ohjata tarvittavat tiedot haluamiisi paikkoihin automaattisesti.
DomaCaresta löydät valmiina
mm. seuraavat lomakkeet:
- Arviointilomake
- Asiakassuunnitelmaneuvottelu
- Hoitoneuvottelu
- Hoitosuunnittelu
- Ketjuanalyysi
- Kuukausikooste
- Lääkärin käynti
- Lääkärin yhteenveto ja arvio
- Lausunto
- Loppulausunto
- Muu käynti
- Nuoren viikko-ohjelma
- Nuorisopsykiatrin hoito
- Nuorten terveydenhuolto
- Henkilökatsastus
- Rajoitustoimenpiteet
- Yhteydenpidon rajoittaminen
Huom. Mikäli jotain Sinulle oleellista lomaketta ei löydy valmiina niin luomme sen mielellämme tai muokkaamme jonkin olemassa olevan lomakkeen vastaamaan tarpeitasi.

| MOBIILISOVELLUS
Ajantasainen tieto aina
työntekijän saatavilla
Mobiilin avulla saat kaiken DomaCareen tallennetun tiedon työntekijöiden ulottuville ja mahdollistat tietojen ajantasaisen tarkastelun, päivittämisen ja kirjausten tekemisen asiakkaan luona. DomaCaren mobiilisovellus helpottaa niin asiakkaiden luona tapahtuvaa työtä kuin asumispalveluiden parissa.
Rakenteinen kirjaaminen
nopeuttamaan työrutiineja
Mobiilisovellukseen suunniteltu symbolipohjainen, rakenteinen kirjaamistapa nopeuttaa päivittäisten asiakaskirjausten tekemistä. Samalla saadaan asiakkaiden tiedot kerättyä vertailukelpoiseksi dataksi, joka mahdollistaa paremmin asiakkaan voinnin seuraamisen ja nopeamman reagoinnin muutoksiin.
Turvallinen tapa
käsitellä asiakastietoja
DomaCare käyttää yhteyksien muodostamiseen samanlaisia varmenteita, kuin suomalaiset verkkopankitkin omien yhteyksiensä turvallisuuden takaamiseksi. Mobiilisovellukseen kirjautuminen tapahtuu henkilökohtaisilla DomaCaren käyttäjätunnuksilla. Lisäksi kukin mobiililaite tulee aktivoida erikseen käyttöä varten, mikä takaa ettei DomaCareen kirjauduta laitteilta joita työnantaja ei ole valtuuttanut DomaCaren käyttöön.


| ASIAKASTIEDOT

Sujuva asiakastietojen hallinta yrityksesi koosta riippumatta
DomaCare mahdollistaa monipuolisen ja turvallisen asiakastietojen käsittelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Kaikessa DomaCaren kehitystyössä päämääränä on asiakkaidemme työn sujuvoittaminen ja laadukkaan hoitotyön mahdollistaminen.
| LASKUTUS

Domacarella automatisoit laskutuksesi
Laskutusosiomme on kehitetty palvelemaan hoivayritysten erityistarpeita ja alan monimuotoisia laskutuskäytäntöjä. Tavoitteenamme on mahdollisimman sujuva laskutusprosessi oli kyseessä sitten kuntien koonti-, palveluseteli- tai käytettyyn aikaan perustuva laskutus.
| TIETOTURVA

Turvallinen asiakastietojen käsittely ja säilytys
Asiakastietojen käsittely, tallentaminen ja muokkaaminen tapahtuu aina suojattujen yhteyksien kautta. DomaCare käyttää yhteyksien muodostamiseen samanlaisia varmenteita, kuin suomalaiset verkkopankitkin omien yhteyksiensä turvallisuuden takaamiseksi.

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA
Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »