
Kaikki tarvittava tieto aina turvallisesti saatavilla
PERHEIDEN PARISSA TYÖSKENNELTÄESSÄ
Perhetyö tarjoaa tukea erituisesti alle kouluikäisten lasten ja pienten koululaisten perheille. Tällaista tukea voi olla muun muassa sosiaalityöntekijän antama ohjaus- ja neuvontapalvelu erilaisissa elämäntilanteissa. Perhetyössä korostuvat erityisesti työntekijöiden välinen viestintä ja se, että tallennettu tieto on aina ajantasalla. DomaCare tarjoaa monenlaisia mahdollisuuksia tehostaa perhetyötä.

| ASIAKASTIETOJEN HALLINTA
Vaivaton tapa lukea, lisätä
ja päivittää asiakastietoja
DomaCare on rakennettu tehostamaan työtä sosiaali- ja hoiva-alalla sekä automatisoimaan päivittäisiä rutiineja.
Asiakastiedot
Kaikki DomaCareen kirjattu asiakaskohtainen tieto löytyy helposti yhdestä paikasta niin tietokoneella kuin mobiililla. Lisäksi on mahdollista kohdistaa asiakkaita tietyille työntekijöille jolloin näiden asiakkaiden tiedot tulevat entistä selkeämmin esille asiakaslistalla.
Tavoitteet
Asiakkaille voidaan asettaa henkilöhtaisia tavoitteita, joiden avulla on mahdollista seurata asiakkaan voinnin muutoksia. Samalla muodostuu vertailukelpoista dataa oman työn tueksi. Tavoitteet arvioidaan normaalin asiakaskirjauksen yhteydessä.
Suunnitelmat ja lomakkeet
DomaCareen voidaan muodostaa digitaalisena kaikki tarvittavat lomakkeet ja suunnitelmat. Esimerkiksi asiakkaan palvelusuunnitelma voidaan vaikka tehdä kokonaan mobiilisovelluksella asiakkaan luona.



| MOBIILISOVELLUS
DomaCaren mobiilisovellus tukee ja tehostaa päivittäistä työtä
Mobiilisovelluksen avulla kaikki DomaCareen tallennettu tieto on työntekijöiden ulottuvilla missä tahansa. Se mahdollistaa tietojen reaaliaikaisen tarkastelun, päivittämisen ja kirjausten tekemisen asiakkaan luona.
Tehtävien hallinta
Työntekijä näkee mobiilisovellukseen kirjauduttuaan heti asiakkaisiin liittyvät päivän tehtävät ja ohjeet niiden suorittamiseksi. Tehtävien takaa löytyvät myös tarvittavat asiakastiedot ja aiemmat kirjaukset. Tehtävää päätettäessä sovellus pyytää työntekijää tekemään kirjauksen ja arvioimaan asiakkaalle asetetut tavoitteet. Kaikki muutokset ja lisäykset päivän tehtäviin näkyvät asianomaisilla työntekijöillä reaaliaikaisesti.
Kirjaaminen
DomaCare mahdollistaa rakenteisen kirjaamisen mobiilisovelluksen symbolipohjaisen kirjaamistyökalun avulla. Samalla saadaan asiakkaiden tiedot kerättyä vertailukelpoiseksi dataksi, jota voi käyttää asiakkaan voinnin seuraamiseen ja mahdollistaa nopean reagoinnin voinnin muutoksiin. Tämä luo aivan uusia tapoja hyödyntää kerättyä tietoa erilaisina tilastoina ja esimiestyön tukena.
Sisäinen viestintä
DomaCaren kautta työntekijöille viestiminen onnistuu sähköpostia vastaavalla sovelluksella, jossa viestin vastaanottaja voi kuitata viestin luetuksi. Näin esimies tietää aina, onko informaatio tavoittanut oikeat henkilöt. Lisäksi yrityksen sisäiseen keskusteluun on kehitetty myös keskustelu-osio, jossa tieto kulkee turvallisesti henkilöstön välillä.
Asiakaskyselyt
Mobiilisovelluksella on mahdollista tehdä erilaisia kyselyitä, joihin asiakas voi vastata halutulla asteikolla tai vapaalla tekstillä. Kaikki kyselyillä kerätty data on hyödynnettävissä tilastoissa.
Työajanseuranta
Mobiilisovelluksen kautta työntekijät voivat kuitata toteutuneen työaikansa, jolloin tiedot saadaan siirtymään suoraan palkanmaksuun ilman viivettä.
Ajopäiväkirja
Mobiilisovelluksessa on sisäänrakennettu ajopäiväkirja, jonka avulla työntekijät voivat tallentaa ajoreittinsä GPS-sijaintia hyödyntäen. Ajopäiväkirjat saadaan helposti työntekijäkohtaisesti ulos järjestelmästä palkanmaksun avuksi.
GPS-paikannus
Tehtävien sijainteja voi tarkastella kartalla tai käyttää karttasovelluksen navigaattoria neuvomaan lyhin reitti nykyisestä sijainnista asiakkaan luokse.

| LASKUTUS
MONIPUOLINEN LASKUTUS
MUUN TYÖN OHESSA
DomaCarella laskutus tapahtuu lähes huomaamatta muun päivittäisen toiminnan ohessa automaattisesti oli se sitten kuntien koonti-, palveluseteli- tai käytettyyn aikaan perustuvaa laskutusta.
Automatisointi
Hoiva-alan laskutuskäytännöt ovat monesti monimutkaisia johtuen eri laskutussopimuksista, laskutettavista tahoista ja laskutussäännöistä. DomaCaren laskutusosio on toteutettu näitä alan erikoisuuksia ymmärtäväksi ja helpottamaan yrityksen kuukausittaisten laskutuskäytänteiden läpivientiä. Lasku sisältää aina juuri ne tiedot mitä maksajatahot edellyttävät.
Talousjärjestelmät
DomaCaresta löytyy valmiiksi integraatiot yli 30 eri taloushallinnon järjestelmän kanssa (mm. Asteri, NetBaron, Netvisor, Passeli ja Talenom). Integraation avulla DomaCaren muodostama laskuaineisto voidaan viedä suoraan käytössä olevan järjestelmän myyntireskontraan.
Tehtävien yhteydessä
Työntekijän merkitessä tehtävän valmiiksi mobiilisovelluksessa siirtyy se automaattisesti laskutukseen tehtävän taakse asetettujen laskutusperusteiden mukaisesti. Järjestelmä ottaa laskutuksessa huomioon toteutuneen käyntiajan sekä mahdolliset vähimmäislaskutussäännöt.


| TILASTOT JA RAPORTIT

MONIPUOLISET TILASTOT
JA RAPORTIT OMAN
TYÖN TUEKSI
Kaikki DomaCareen tallennettu tieto on tilastoitavissa ja sitä voidaan tarvittaessa hyödyntää erilaisten raporttien ja yhteenvetojen muodossa oman työn ja johtamisen tukena. Tietojen oikeanlaisella hyödyntämisellä on mahdollista tehostaa niin omaa toimintaa kuin parantaa asiakkaille tarjottavia palveluita ja hoivan laatua.
| INTEGRAATIOT

DOMACARELLA TIETO SIIRTYY VAIVATTA ERI JÄRJESTELMIEN VÄLILLÄ
Tällä hetkellä DomaCaresta löytyy integraatio noin 50 eri järjestelmän kanssa. Liitynnät takaavat monipuoliset käyttömahdollisuudet DomaCaressa kerätylle tiedolle ja yrityksesi käytössä olevien muiden järjestelmien täysipainoisen hyödyntämisen DomaCaren rinnalla.
| TIETOTURVA

TURVALLINEN ASIAKASTIETOJEN KÄSITTELY
DomaCaren avulla kaikki keräämäsi asiakastiedot ovat aina helposti ja turvallisesti saatavilla. Järjestelmä käyttää yhteyksien muodostamiseen samanlaisia varmenteita, kuin suomalaiset verkkopankitkin omien yhteyksiensä turvallisuuden takaamiseksi.

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA
Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »