
Tehostaa omaa toimintaasi ja hoivan laatua
Päihde- ja mielenterveys kuntoutuksen parissa
DomaCare mahdollistaa turvallisen tavan käsitellä luottamuksellisia asiakastietoja ajasta ja paikasta riippumatta sekä viestimisen moniammatillisen työryhmän välillä. Ohjelma on rakennettu ennen kaikkea nopeuttamaan hoivatyötä ja automatisoimaan päivittäisiä rutiineja.

| ASIAKASTIETOJEN HALLINTA
VAIVATON TAPA LUKEA, LISÄTÄ
JA PÄIVITTÄÄ ASIAKASTIETOJA
DomaCare on rakennettu tehostamaan työtä sosiaali- ja hoiva-alalla sekä automatisoimaan päivittäisiä rutiineja.
Asiakastiedot
Kaikki DomaCareen kirjattu asiakaskohtainen tieto löytyy helposti yhdestä paikasta niin tietokoneella kuin mobiililla. Lisäksi on mahdollista kohdistaa asiakkaita tietyille työntekijöille jolloin näiden asiakkaiden tiedot tulevat entistä selkeämmin esille asiakaslistalla.
Tavoitteet
Asiakkaille voidaan asettaa henkilöhtaisia tavoitteita, joiden avulla on mahdollista seurata asiakkaan voinnin muutoksia. Samalla muodostuu vertailukelpoista dataa oman työn tueksi. Tavoitteet arvioidaan normaalin asiakaskirjauksen yhteydessä.
Suunnitelmat ja lomakkeet
DomaCareen voidaan muodostaa digitaalisena kaikki tarvittavat lomakkeet ja suunnitelmat. Esimerkiksi asiakkaan palvelusuunnitelma voidaan vaikka tehdä kokonaan mobiilisovelluksella asiakkaan luona.
Lääkelista ja terveystiedot
Asiakkaan voimassaolevat lääkkeet voidaan helposti tarkistaa mobiilin tai tietokoneen avulla. Mobiili mahdollistaa myös lääkkeiden merkitsemisen dosettiin. Tämän lisäksi voit tarkastella ja lisätä myös erilaisia fysiologisia mittaustietoja.



| INTEGRAATIOT
DOMACARELLA TIETO SIIRTYY VAIVATTA
ERI JÄRJESTELMIEN VÄLILLÄ
Tällä hetkellä DomaCaresta löytyy integraatio noin 50 eri järjestelmän kanssa. Liitynnät takaavat monipuoliset käyttömahdollisuudet DomaCaressa kerätylle tiedolle ja yrityksesi käytössä olevien muiden järjestelmien täysipainoisen hyödyntämisen DomaCaren rinnalla.
Johdon työn tuki
DomaCaresta on mahdollista siirtää myös tietoa ulkopuolisiin järjestelmiin, mm. IMS-toimintajärjestelmään ja Qlikview-tilastojärjestelmään. Liityntöjen avulla tietoja voidaan yhdistää eri lähteistä selkeiksi kokonaisuuksiksi.
Terveys- ja lääkitystiedot
Lisäksi olemme tehneet integraation sairaaloissa ja terveyskeskuksissa käytössä olevaan päätöksentuenjärjestelmään, jonka kautta DomaCaren sisältämät terveys- ja lääkitystiedot voidaan analysoida asiakkaiden terveyden seurannan helpottamiseksi. Integraatio tuo mukanaan laboratoriotulosten analysoinnin, Sfinx-lääkeinteraktiot sekä virtuaalisen terveystarkastuksen käyttöönne.

| LASKUTUS
MONIPUOLINEN
LASKUTUS MUUN
TYÖN OHESSA
Hoiva-alan laskutuskäytännöt ovat monesti monimutkaisia johtuen eri laskutussopimuksista, laskutettavista tahoista ja laskutussäännöistä. DomaCaren laskutusosio on toteutettu näitä alan erikoisuuksia ymmärtäväksi ja helpottamaan yrityksen kuukausittaisten laskutuskäytänteiden läpivientiä.
Automatisointi
DomaCarella laskutus tapahtuu lähes huomaamatta muun päivittäisen toiminnan ohessa automaattisesti oli se sitten kuntien koonti-, palveluseteli- tai käytettyyn aikaan perustuvaa laskutusta.
Talousjärjestelmät
DomaCaresta löytyy valmiiksi integraatiot yli 30 eri taloushallinnon järjestelmän kanssa (mm. Asteri, NetBaron, Netvisor, Passeli ja Talenom).



| RÄÄTÄLÖINTI
DOMACARE
MUKAUTUU JUURI
SINUN TARPEISIISI
DomaCare on joustava ja käyttäjän tarpeisiin mukautuva toiminnanohjausjärjestelmä minkä vuoksi eri kokoiset yritykset voivat ottaa helposti käyttöönsä.
Modulaarisuus
Modulaarisuuden ansiosta DomaCare mukautuu yrityksen tarpeisiin, minkä ansiosta voit valita käyttöösi vain ne osat jotka hyödyttävät sinun liiketoimintaasi. Vaatimusten kasvaessa ja tarpeiden muuttuessa osia voidaan vaivatta ottaa lisää käyttöön.
Yksilölliset lomakkeet
Tavallisten perustietolomakkeiden ja hoitosuunnitelmien lisäksi voimme muuttaa kaikki tällä hetkellä käytössäsi olevat paperilomakkeet älykkäiksi sähköisiksi lomakkeiksi. Digitalisoimalla käytössäsi olevat lomakkeet mahdollistat yrityksessäsi turvallisen tavan käsitellä tietoa.

| MOBIILISOVELLUS

TARVITSEMASI TIEDOT
AINA TURVALLISESTI
SAATAVILLA
DomaCaren mobiilisovellus tehostaa ja tukee palvelutaloissa tehtävää työtä muun muassa tuomalla asiakkaan perustiedot, lääkityslistan ja päivittäisen kirjaamisen hoitajan mukana asiakkaan luokse. Tietoa ei tarvitse lähteä etsimään muualta vaan se voidaan tarkistaa, korjata tai lisätä samantien.
Rakenteinen kirjaaminen
DomaCare mahdollistaa rakenteisen päivittäiskirjauksen mobiilisovelluksen symbolipohjaisen kirjaamistyökalun avulla. Samalla saadaan asiakkaiden tiedot kerättyä vertailukelpoiseksi dataksi, joka mahdollistaa paremmin asiakkaan voinnin seuraamisen ja nopeamman reagoinnin muutoksiin.
| TILASTOT JA RAPORTIT

TYÖN TEHOSTAMISEEN
JA HOIDON LAADUN
SEURAAMISEEN
DomaCaren tilastot ominaisuuden avulla voit rakentaa erilaisia yhteenvetoja ja raportteja toiminnan kannalta tärkeistä tiedoista työntekijöiden avuksi ja johdon päätöksenteon tueksi.
Asiakastietojen, kirjausten, tehtävien ja laskutuksen digitalisoiminen antaa aivan uusia mahdollisuuksia kerätyn tiedon hyödyntämiselle. Kaikki ohjelmaan syötetty tieto on hyödynnettävissä erilaisten tilastojen ja raporttien aineistona. Tietojen oikeanlaisella hyödyntämisellä on mahdollista tehostaa niin omaa toimintaa kuin parantaa asiakkaille tarjottavia palveluita ja hoivan laatua.
| KANTA-PALVELUT

OTA KÄYTTÖÖSI
VALTAKUNNALLISET
KANTA-PALVELUT
DomaCareen on rakennettu integraatiot valtakunnallisille Kanta-palveluille reseptien kirjoittamista ja potilastiedon arkistointia varten.
Reseptipalvelu
DomaCare Medi on helppokäyttöinen, Kelan hyväksymä reseptijärjestelmä, jonka kautta hoitajat voivat pyytää reseptiuusintoja potilaille ja lääkärit kirjoittaa sähköisiä lääkemääräyksiä.
Potilastietojen arkisto
DomaCare mahdollistaa myös tietojen siirron suoraan valtakunnalliseen Potilastiedon arkistoon. Potilastietojen arkisto tarjoaa kansalaisille mahdollisuuden tarkastella omia potilastietojaan tietokoneeltaan vaivattomasti, ajasta ja paikasta riippumatta.

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA
Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »