Kenelle DomaCare?

DomaCare sopii erilaisten yritysten
Hoiva-alan toiminnanohjaukseen

Muokattavuutensa ansiosta DomaCare on vaivatta mukautettavissa kunkin hoiva-alan yrityksen omia tarpeita vastaavaksi, mikä tekee siitä ihanteellisen työvälineen eri kokoisille yrityksille. Ominaisuuksia on helppo ottaa käyttöön yrityksen kasvaessa. Tällä hetkellä asiakkainamme on kaiken kokoisia yrityksiä pienistä yhden hengen toimijoista, aina tuhansia ihmisiä työllistäviin hoitoalan konserneihin ympäri Suomen.

DOMACAREN MODULAARINEN
RAKENNE MAHDOLLISTAA
JOUSTAVUUTTA YRITYKSELLE

DomaCare soveltuu helposti eri kokoisille yrityksille aina kahden hengen siivousfirmasta, koko maan kattavalle hoiva-alan konsernille. Modulaarisuuden ansiosta DomaCare mukautuu aina yrityksen tarpeisiin. Näin ollen voit valita käyttöösi vain ne ominaisuudet, jotka hyödyttävät Sinun liiketoimintaasi. Vaatimusten kasvaessa ja tarpeiden muuttuessa osia voidaan vaivatta ottaa lisää käyttöön.

Lue lisää DomaCaren muokattavuudesta »

MONIPUOLISET OMINAISUUDET
SUUNNITELTU HOIVA-ALAN
ERITYISTARPEET HUOMIOIDEN

DomaCare on helppokäyttöinen ja markkinoiden monipuolisin toiminnanohjausjärjestelmä, joka on suunniteltu hoiva-alan erityisominaisuudet huomioonottaen, yhteistyössä omien asiakkaidemme kanssa. Päivittäisrutiinien tehostamisen ja tiedonkulun helpottamisen lisäksi, DomaCare mahdollistaa laskutuksen automatisoinnin lähes täysin.

Lue lisää DomaCaren ominaisuuksista »

TÄSSÄ MUUTAMA ESIMERKKI ALOISTA JOILLA DOMACARE ON JO
AKTIIVISESTI KÄYTÖSSÄ PÄIVITTÄIN

Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö DomaCare mukautuisi myös muille aloille. Jos DomaCaren sopivuus juuri Sinun alallesi askarruttaa, niin soita 020 7424 090 tai jätä yhteydenottopyyntö sivun alalaidassa olevalla lomakkeella. Autamme Sinua mielellämme.

Asumispalvelut

DomaCare tarjoaa kattavat työkalut asumispalveluiden toiminnan tehostamiseksi. Laskutuksen automatisoinnin ja mobiilisti käytettävissä olevien asiakastietojen lisäksi, asumispalveluiden työtä helpottavat mm. kattavat digitaaliset lomakkeet, päivittäisten kirjausten tekeminen mobiilisovelluksella, sekä asiakkaiden rahavarojen hallinta lompakko- ja kassakone-toiminnoilla.

Esimerkiksi:

  • Vanhustyö
  • Vammaistyö

Lue lisää tavoista hyödyntää
DomaCarea asumispalveluissa »

Kotipalvelut

DomaCare parantaa liikkuvan työn tiedonkulkua ja tehostaa tehtävien hallintaa. Mobiilisovellus mahdollistaa mm. työntekijän päiväkohtaisen tehtävälistan, asiakastiedot, avaintenhallinnan, työajanseurannan, ajopäiväkirjan ja tehtävien automaattisen optimoinnin helposti vaikka kesken työpäivän.

Esimerkiksi:

  • Kotihoito
  • Kotisiivous

Lue lisää tavoista hyödyntää
DomaCarea kotipalveluissa »

Lastensuojelu

DomaCare mahdollistaa kuntien vaatimien asiakaskohtaisten kuukausiraporttien tekemisen muun työn ohessa helpommin, kuin millään toisella järjestelmällä. Samalla raporteissa on mahdollista hyödyntää mm. asiakkaiden tavoitedataa, minkä ansiosta niistä voi helposti yhdellä vilkaisulla nähdä kaiken olennaisen.

Lue lisää tavoista hyödyntää
DomaCarea lastensuojelussa »

Perhetyö

Turvallisen asiakastietojen käsittelyn ja päivittäisen kirjaamisen lisäksi DomaCare tarjoaa perhetyöntekijöille välineet keskinäiseen viestintään. DomaCaren avulla voit helposti keskustella salatun yhteydeyn yli muiden työntekijöiden kanssa kahden, tai vaikka koko organisaation kesken.

Lue lisää tavoista hyödyntää
DomaCarea perhetyössä »

Mielenterveystyö

DomaCare tarjoaa mielenterveystyöhön mahdollisuuden nykyisten toimintamallien uudistamiseen ja parantamiseen yhdessä asiantuntijoidemme kanssa. Yli 30 integraatiota ulkoisiin järjestelmiin takaavat turvallisen ja sujuvan tietojen siirron sekä mahdollisuuden hyödyntää DomaCaressa kerättyä tietoa muualla tai tuoda tietoa muista järjestelmistä DomaCareen. Samalla, kun kaikki käsin tehty tietojen siirtäminen järjestelmien välillä jää pois mahdollistaa se työajan tehokkaamman hyödyntämisen varsinaiseen asiakastyöhön.

Lue lisää tavoista hyödyntää
DomaCarea mielenterveystyössä »

Päihdekuntoutus

DomaCaren tavoitetyökalun avulla asiakkaille voidaan asettaa yksilöllisiä tavoitteita joiden toteutumista voidaan seurata helposti selkeiden graafien avulla. Toiminnanohjauksen digitalisoimisen ansiosta kaikki DomaCareen merkitty tieto on tilastoitavissa, mikä antaa aivan uusia mahdollisuuksia hyödyntää kerättyä dataa niin yksilöllisen hoidon kuin oman työn tehostamisessa ja parantamisessa.

Lue lisää tavoista hyödyntää DomaCarea
päihdekuntoutuksessa »

KÄYTTÄJIENSÄ SUOSITTELEMA

DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmä on käytössä sadoissa toimipisteissä, joiden palveluksessa työskentelee päivittäin tuhansia työntekijöitä.

Lue lisää asiakkaidemme käyttö- ja käyttöönottokokemuksista »

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

    Nimi (pakollinen)

    Yritys (pakollinen)

    Sähköposti (pakollinen)

    Puhelinnumero (pakollinen)

    Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

    Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

    Miten sait kuulla DomaCaresta?


    Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
    tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »