Miksi DomaCare?

Kehitetty yhteistyössä asiakkaidemme kanssa
HOIVA-ALAN TARPEISIIN

DomaCare on helppokäyttöinen ja markkinoiden monipuolisin toiminnanohjausjärjestelmä, joka on suunniteltu hoiva-alan tarpeet huomioon ottaen yhteistyössä omien asiakkaidemme kanssa. Päivittäisrutiinien tehostamisen ja tiedon jakamisen helpottamisen lisäksi DomaCare mahdollistaa laskutuksesi automatisoinnin lähes täysin.

Suunniteltu hoiva-alan erityistarpeet huomioiden
MONIPUOLISET OMINAISUUDET

Muunneltavuutensa ansiosta DomaCare sopii kaiken kokoisille yrityksille aina parin hengen siivousfirmasta useita yksiköitä hallinnoivalle koko Suomen laajuiselle hoiva-alan konsernille.

Asiakastiedot

Sujuva asiakastietojen hallinta yrityksesi koosta riippumatta

DomaCare mahdollistaa monipuolisen ja turvallisen asiakastietojen käsittelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Kaikessa DomaCaren kehitystyössä päämääränä on asiakkaidemme työn sujuvoittaminen ja laadukkaan hoitotyön mahdollistaminen.

Lue lisää »

Mobiili

Mobiilisovelluksella ajantasainen tieto työntekijän saatavilla

DomaCaren mobiilisovellus helpottaa työtä niin kotihoidossa kuin asumispalveluiden parissa. Mobiilisovellukseen suunniteltu symbolipohjainen, rakenteinen kirjaamistapa nopeuttaa päivittäisten asiakaskirjausten tekemistä.

Lue lisää »

RAI-toimintakykyarvio

Hoidon laadun tehokkaaseen seurantaan

DomaCarella teet RAI-arviot suoraan järjestelmällä ja hyödynnät kerättyä tietoa asiakkaiden hoitosuunnitelmissa. Voit täyttää RAI-arviot tai vastata RAI-intensiivijakson kysymyksiin oman valintasi mukaan joko tietokoneella tai mobiililaitteella.

Lue lisää »

Laskutus

Automatisoi laskutuksesi DomaCarella

Laskutusosiomme on kehitetty palvelemaan hoivayritysten erityistarpeita ja alan monimuotoisia laskutuskäytäntöjä. Tavoitteenamme on mahdollisimman sujuva laskutusprosessi oli kyseessä sitten kuntien koonti-, palveluseteli- tai käytettyyn aikaan perustuva laskutus.

Lue lisää »

PSOP

Palvelusetelit
yhdellä napin
painalluksella

DomaCaren PSOP-liityntä pienentää työmäärää ja nostaa tiedonsiirron varmuutta merkittävästi. Laskutusosio muodostaa asiakkaiden omavastuulaskut normaalisti, kun taas PSOP:n suorituksia varten tehdään talousjärjestelmän myyntireskontaan oma laskunsa.

Lue lisää »

Integraatiot

MONIPUOLISET LIITYNNÄT KAIKKIIN KÄYTÖSSÄSI OLEVIIN JÄRJESTELMIIN

DomaCareen on toteutettu integraatiot jo noin 50 eri järjestelmän kanssa taloushallinnosta tilastojärjestelmiin. Integraatioiden ansiosta tietojen käsin siirto järjestelmien välillä jää pois ja työntekijät voivat käyttää työaikaansa tehokkaammin varsinaiseen työhönsä.

Lue lisää »

Tilastot ja raportit

Toiminnan seuraamista varten monipuoliset tilastot ja raportit

Rakenna yhteenvetoja ja raportteja tärkeistä tiedoista työntekijöiden avuksi ja johdon päätöksenteon tueksi. Tilastot-osion kautta on mahdollista ottaa mm. käyttöasteet, asiakasmäärät, asiakasprofiilit ja hoitoilmoitukset. Voit viedä tietoja myös ulkopuolisiin järjestelmiin.

Lue lisää »

Tietoturva

Turvallinen
asiakastietojen
käsittely ja säilytys

Asiakastietojen käsittely, tallentaminen ja muokkaaminen tapahtuu aina suojattujen yhteyksien kautta. DomaCare käyttää yhteyksien muodostamiseen samanlaisia varmenteita, kuin suomalaiset verkkopankitkin omien yhteyksiensä turvallisuuden takaamiseksi.

Lue lisää »

Reseptit ja arkisto

Aloita kansallisten KANTA-palveluiden käyttö tänään

DomaCaren avulla otat helposti käyttöösi THL:n Kanta-palvelut osana toiminnanohjausjärjestelmäämme. DomaCare Medin kautta lääkärit voivat kirjoittaa sähköisiä reseptejä potilaille. Lisäksi mahdollistamme tietojen siirron suoraan valtakunnalliseen Potilastiedon arkistoon.

Lue lisää »

DomaCare joustaa sinun tarpeidesi mukaan
MODULAARINEN JÄRJESTELMÄ

Aloittaessasi DomaCaren käytön voit valita juuri yrityksesi tarpeita vastaavat ominaisuudet DomaCareen ja ottaa helposti uusia ominaisuuksia käyttöön yrityksen kasvaessa tai tarpeiden muuttuessa. Vaikka DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmä on kehitetty yhteistyössä yksityisten sosiaali- ja hoitopalvelutuottajien kanssa niin se ei estä myös muiden alojen yrityksiä ottamasta käyttöönsä DomaCarea.

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

    Nimi (pakollinen)

    Yritys (pakollinen)

    Sähköposti (pakollinen)

    Puhelinnumero (pakollinen)

    Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

    Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

    Miten sait kuulla DomaCaresta?


    Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
    tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »