Räätälöinti

DomaCare mukautuu juuri Sinun tarpeisiisi
Modulaarisuutensa ja räätälöinnin ansiosta

DomaCare on joustava ja käyttäjän tarpeisiin mukautuva toiminnanohjausjärjestelmä, minkä vuoksi se sopii hyvin eri kokoisten yritysten tarpeisiin.

DomaCaren moduuleista koostuva
rakenne mahdollistaa
yksilöllisen palvelukokonaisuuden

DomaCare on ominaisuuksiltaan Suomen monipuolisin, mutta soveltuu silti helposti eri kokoisille yrityksille aina kahden hengen siivousfirmasta koko maan kattavalle hoiva-alan konsernille. Modulaarisuuden ansiosta DomaCare mukautuu yrityksen tarpeisiin, eli voit valita käyttöösi vain ne ominaisuudet, jotka hyödyttävät Sinun liiketoimintaasi. Vaatimusten kasvaessa ja tarpeiden muuttuessa osia voidaan ottaa vaivatta lisää käyttöön.

Yksilölliset lomakkeet
yrityksesi tarpeisiin

Tavallisten perustietolomakkeiden ja hoitosuunnitelmien lisäksi voimme muuttaa kaikki tällä hetkellä käytössäsi olevat paperilomakkeet älykkäiksi sähköisiksi lomakkeiksi. Digitalisoimalla käytössäsi olevat lomakkeet mahdollistat yrityksessäsi turvallisen tavan käsitellä tietoa. Kaikki lomakkeet voidaan täyttää ja katsella niin tietokoneella kuin mobiilillakin.

Joitain esimerkkejä asiakkaillemme tehdyistä lomakkeista

  • Vuokrasopimus
  • Laboratoriolähete
  • Osoitetarra-arkkipohjat asiakkaille ja omaisille
  • Henkilökatsastuslomake
  • Rajoituslomakkeet
  • Erilaiset hoito- ja palvelusuunnitelmat
  • Vanhustyön, vammaistyön, lastensuojelun ja muiden eristyisalojen asiakirjapohjat
  • Itsemääräämisoikeussuunnitelma
  • Viikko-ohjelmat
  • Kelan lomakkeet

Yrityskohtaiset tilastot ja
raportit helposti käyttöösi

DomaCaren tilastot ominaisuuden avulla voit rakentaa erilaisia yhteenvetoja ja raportteja toiminnan kannalta tärkeistä tiedoista työntekijöiden avuksi ja johdon päätöksenteon tueksi. Tällaisia tilastoja voivat olla mm. käyttöasteet, asiakasmäärät, asiakasprofiilit ja hoitoilmoitukset.

Tarvittaessa autamme mielellämme rakentamaan juuri Sinun tarpeitasi vastaavat tilastot ja raportit. Räätälöitäviä raportteja voivat olla mm. yritysten omat seurantalomakkeet tai vaikkapa pikaraportit, jotka keräävät yhdellä klikkauksella esimerkiksi yksikön asiakkaiden lähiomaisten yhteystiedot 3×8 tarra-arkille joulukorttien lähetystä varten.

Lue lisää tilastoista ja raporteista »

Asiakaskohtaiset
uudet ominaisuudet

DomaCarea kehitetään jatkuvasti niin oman kehityssuunnitelmamme mukaisesti kuin asiakkailtamme tulleiden toiveiden perusteella. Olemme alusta asti tehneet kehityksessä tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa ja kuunnelleet herkällä korvalla heidän mielipiteitään. Mikäli yritykselläsi on tarpeita uusille ominaisuuksille joita ohjelmassa ei vielä ole niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Katsotaan yhdessä miten voimme ratkaista pulmasi!

HUOM. Yrityskohtaiset uudet ominaisuudet ovat pääsääntöisesti erillishinnoiteltuja palveluita.

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

    Nimi (pakollinen)

    Yritys (pakollinen)

    Sähköposti (pakollinen)

    Puhelinnumero (pakollinen)

    Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

    Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

    Miten sait kuulla DomaCaresta?


    Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
    tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »