Extranet

Jaa vaivatta tietoa omaisille ja edunvalvojille
TURVALLISEN EXTRANETIN AVULLA

DomaCare Extranet mahdollistaa sujuvan ja turvallisen tiedonvälityksen asiakkaidesi omaisten ja edunvalvojien kanssa. Extranet on täysin integroitu DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmään eli voit hallita DomaCaren kautta kaikkea extranetissa näkyvää tietoa kirjautumatta itse extranet-sivuille.

Täysin selainpohjainen
extranet-ratkaisu

Extranet toimii henkilökohtaisten kirjautumistunnusten avulla millä tahansa selaimella niin tietokoneella kuin mobiilissakin. Näin ollen omainen voi helposti missä ja milloin vaan tarkastaa läheisensä voinnin ja tiedot ajantasaisesti.

Kirjautuminen turvallisesti
henkilökohtaisilla tunnuksilla

Omainen tai edunvalvoja voi yksillä tunnuksilla tarkastella kaikkien hänelle määritettyjen asiakkaidesi tietoja. Esimerkiksi edunvalvoja voi yhdellä kirjautumiskerralla nähdä kaikki hänen edunvalvonta-asiakkaansa päivittäisraportit.

Ominaisuudet

  • Selkeä ulkoasu
  • Helppokäyttöinen käyttöliittymä
  • Turvallinen päivittäisraporttien jakaminen
  • Kirjautuminen henkilökohtaisilla tunnuksilla
  • Selainpohjainen

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

    Nimi (pakollinen)

    Yritys (pakollinen)

    Sähköposti (pakollinen)

    Puhelinnumero (pakollinen)

    Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

    Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

    Miten sait kuulla DomaCaresta?


    Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
    tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »