Mobiilisovellus

DomaCaren mobiilisovellus helpottaa hoitoalan ammattilaisen työpäivää. Asiakkaan perustiedot, lääkelista sekä raha-asiat kulkevat aina hoitajan mukana. Tiedot voi tarkistaa ja päivittää heti työn lomassa.

Mitä kaikkea mobiilisovelluksessa voi tehdä?

Näet mobiilisovelluksessa samat asiakastiedot kuin tietokoneella. Tärkeimmät tiedot ovat helposti käden ulottuvilla, ja sovelluksen selkeät symbolit nopeuttavat rakenteista kirjaamista. 

Päivitä asiakkaan lomakkeita ja suunnitelmia, selaa lääkelistaa, ja tarkastele ja lisää fysiologisia mittaustietoja. Hallinnoi turvallisesti asiakkaan rahavaroja esimerkiksi palvelutalon kahvilassa, ja merkitse laskutukseen asiakkaan valitsemat herkut. Voit myös ottaa ja tallentaa liitteeksi kuvia mistä tahansa asiakkaan arkeen ja hoitoon liittyvästä asiasta.

Tehtävälista on aina ajan tasalla

Mobiilisovelluksessa voi selata päivän tehtäviä, niihin liittyviä asiakastietoja ja aiempia kirjauksia. Jokainen työntekijä on aina ajan tasalla siitä, mitä tehtäviä hänen työvuoroonsa kuuluu. Työntekijäsi kuittaavat tehtävät ja tekevät raportit jo asiakkaan luona, joten tärkeät asiat eivät jää kirjaamatta ja ne ovat heti muidenkin työntekijöiden saatavilla. Työvuoron aikana tehtäviä voi lisätä, poistaa, muokata tai siirtää.

Kotiin vietävissä palveluissa, kuten kotisairaanhoidossa tai siivouksessa voit seurata työaikoja, pitää ajopäiväkirjaa ja tarkastella tehtävälistaa. Tehtävät ja työvuorot ovat aina mobiilisovelluksessa henkilöstösi nähtävillä.

Ota meihin yhteyttä

Jätä yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä voidaan räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Lähettämällä viestin hyväksyt tietosuojaselosteemme.
Kiitos yhteydenotosta! Palaamme sinulle mahdollisimman pian
Sattui virhe!