Stella Kotipalvelujen sisäinen viestintä, raportointi ja laskutus hoituvat kaikki DomaCaressa. Asiakastiedot ovat heti hoitajien käytössä. Lue lisää!
DomaCare on toiminut Stella Kotipalveluiden järjestelmänä jo yli 10 vuotta läpi yritysfuusioiden. Stellalla ollaan todella tyytyväisiä Invian Oy:n asiakaspalveluun ja järjestelmän toimivuuteen. DomaCareen on tehty paljon Stellan toivomia lisäyksiä, ja se palvelee yrityksessä nykyisin hoivan lisäksi myös taloushallinnon näkökulmasta.
Tänään Stella Kotipalvelujen hoitajien välinen viestintä, asiakasraportointi ja laskutus hoituvat kaikki DomaCaren avulla.
”Näemme DomaCaresta, onko hoitaja asiakaskäynnillä ja milloin hän on aloittanut tehtävän.”
Viimeisimmät tiedot heti hoitajien käytössä
Stella Kotipalvelut tarjoaa monipuolista ja kokonaisvaltaista hoivaa asiakkaan kotona pääkaupunkiseudulla. Stellan asiakkaat ovat kaikenkuntoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia ikäihmisiä.
Stellan palvelut koostuvat muun muassa asiointi- ja saattamispalveluista, lääkehoidon toteuttamisesta ja sen seurannasta, hygienianhoidosta sekä ulkoiluavusta. Myös ruuan valmistus ja erilaiset kotiaskareet kuuluvat hoitajien työnkuvaan.
Erityisen tärkeää Stellalle on ollut, että ajantasaiset tiedot ovat heti hoitajien käytössä. DomaCaresta löytyvät asiakkaiden viimeisimmät hoitosuunnitelmat ja lääkelistat.
Optimoinnin avulla selkeyttä työpäivään
DomaCaren optimointityökalu, joka jakaa päivän tehtävät automaattisesti käytetävissä olevien työntekijöiden kesken mahdollisimman fiksusti, saa kiitosta Stellan Oulun tiiminvetäjältä, Leyla Kougiyalta:
– Optimointi nopeuttaa reittien jakamista paljon manuaaliseen verrattuna. Kun asetukset ja tehtävää koskevat määräykset on syötetty oikein, kaikki menee kerralla maaliin. Näin ei olla enää riippuvaisia yhden henkilön tiedosta tehtävien jakamisen suhteen. Työntekijöillä on optimoinnin ansioista selkeät siirtymäajat ja tauot. Lisäksi työkalu määrittää järkevimmän ajoreitin ja järjestyksen asiakaskäynneille. Aluksi työntekijät sanoivat, että optimointi ajattaa heitä ympäri kaupunkia, mutta todellisuudessa reitit ovat tasapuolisemmat ja järkevämmät.
Nopea tiedonsiirto parantaa hoivan laatua
Nopea ja ajantasainen tiedonsiirto tukee Stella Kotipalvelujen hoivatyötä. Koordinaattorin ja esihenkilön näkökulmasta mobiilisovelluksesta on hyötyä myös silloin, kun tarvitaan nopeasti tietoa hoitajan sijainnista esimerkiksi tulevaa turvapuhelinhälytystä ajatellen.
DomaCaren kautta näkee, onko hoitaja asiakaskäynnillä ja milloin hän on aloittanut tehtävän. Ohjelmasta selviää myös todennäköinen tehtävän lopettamisajankohta. Asiakkaille vietävät tuotteet ja apteekkiostokset hoitaja pystyy itse lisäämään asiakkaan laskulle mobiilijärjestelmän kautta. Tämä vähentää esihenkilön työtä laskutuksen yhteydessä, mikä on merkittävä hyöty ja säästää aikaa muihin tärkeisiin tehtäviin.