Tietoturvallisen viestinnän voi myös toteuttaa helpommin, kuin salatulla sähköpostilla. Jotta työ etenee sujuvasti ja aikaa jää asiakkaiden kiireettömään kohtaamiseen, tiedon tulee kulkea saumattomasti kaikille osapuolille.
DomaCaressa viestit turvallisesti sisäisesti sekä extranetissä omaisten ja edunvalvojien kanssa. Voit myös viestiä eri yksiköiden välillä ja parantaa tiedonkulkua koko organisaatiossa. Kaikki viestintä tapahtuu suojattujen yhteyksien välityksellä, eli tietoa ei valu ulkopuolisten käsiin. Kaikki viestit ovat lähetettävissä ja luettavissa sekä tietokoneella että mobiilissa.
Tehtävät ja työvuorot ovat aina mobiilisovelluksessa henkilöstösi nähtävillä. Jokainen työntekijä on aina kartalla siitä, mitä tehtäviä hänen työvuoroonsa kuuluu. Työvuoron aikana tehtäviä voi lisätä, poistaa, muokata tai siirtää, ja muutokset näkyvät heti kaikille. Vaikka työllistäisit vain itsesi, reaaliaikaisesta kalenterista ja tehtävälistasta ei takuulla ole haittaa.
Työntekijäsi kuittaa tehtävät ja tekee raportit jo asiakkaan luona, joten tärkeät asiat eivät jää kirjaamatta ja ne ovat heti muidenkin työntekijöiden saatavilla.
DomaCaressa jaat turvallisesti asiakkaidesi tietoja heidän omaisilleen ja edunvalvojilleen. Vältyt tietokatkoksilta, päällekkäiseltä viestinnältä ja vääriin käsiin päätyneeltä tiedolta. Omainen tai edunvalvoja kirjautuu aina järjestelmään henkilökohtaisilla tunnuksillaan, eli tieto kulkee vain heille, joille tieto on tarkoitettu. Myös edunvalvojan työ selkeytyy; edunvalvoja voi tarkastella samassa näkymässä kaikkien asiakkaidensa tietoja ja raportteja.