Järjestelmämme pitää sisällään monia hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten asiakastietojen- sekä potilastietojen rakenteellisen kirjauksen. Työvuorosuunnittelun ja palkanlaskennan. Hoito- ja palvelusuunnitelman sekä integraatiot yleisimpiin laskutus- sekä palvelusetelijärjestelmiin. Lisäksi mobiilisovelluksemme mahdollistaa nopean kirjaamisen asiakkaiden luona.
Toiminnanohjausjärjestelmä DomaCarella on vahva asema suomalaisella hoiva- ja sosiaalialalla. Vuoden 2005 lanseerauksen jälkeen se on kulkenut pitkän matkan, ja tänään DomaCarea käyttävät päivittäin tuhannet tyytyväiset alojensa ammattilaiset eri puolilla Suomea.
”DomaCare on menestynyt, koska olemme kehittäneet ohjelmistoa alusta asti yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.”
Ilkka Jussila
Invian Oy:n perustaja
Uskomme asiakaslähtöiseen ja nopeaan ohjelmistokehitykseen, ilman mutkikkaita prosesseja. Kuuntelemme toiveesi ja pyrimme toteuttamaan ne, jotta DomaCare sujuvoittaa työarkea juuri sinun yrityksessäsi.
Tunnemme sosiaali- ja terveysalan ja siksi pystymmekin reagoimaan nopeasti asiakkaidemme tarpeisiin ja alan muuttuviin vaatimuksiin.
Ohjelmistomme ydintarkoitus on tehostaa, helpottaa ja automatisoida prosesseja. DomaCaren avulla voit johtaa päivittäisiä toimintoja, seurata liiketoiminnan tunnuslukuja, sekä säästää resursseja esimerkiksi tekoälypohjaisen reittioptimoinnin avulla.
Meillä myynnissä, asiakasprojekteissa ja käyttöönotoissa työskentelee joukko asiantuntijoita. Joukostamme löytyy niin sairaanhoitajia, terveydenhoitajia, taloushallinnon osaajia, koodareita, kuin asiakaspalvelun- ja myynnin super osaajia. Teemme työtämme täydellä sydämellä ja halumme tarjota aina parasta palvelua juuri teille.
Kiinnostaisiko työ hoiva- ja sosiaalialan johtavan toiminnanohjausjärjestelmän parissa?
Mikäli vastasit kyllä, niin katso alta avoimet työpaikat ja hae jo tänään.