Tehtävien hallinta

Tehokkuutta työvuorojen suunnitteluun

DomaCaren tarjoaa sinulle monipuoliset mahdollisuudet tehtävien luomiseen ja työvuorojen suunnitteluun* niin tietokoneella kuin mobiilisovelluksen avulla.

DomaCaren työpöytäsovelluksella luot helposti uusia tehtäviä kalenterinäkymässä, jonne voit määrittää useita työvuorolistoja esimerkiksi yksiköiden mukaan. Samalla on mahdollista asettaa listalle tietyt työntekijät ja asiakkaat, jolloin on helppo kohdistaa yksikön tehtävät oikein.

Tehtäväryhmät työvuoren jakamisen apuna

Voit suunnitella tulevat työvuorot ennakkoon tehtäväryhmiin ilman, että sinun täytyy asettaa tehtäviä tietylle työntekijälle. Tämä mahdollistaa joustavan tehtävien jaon ilman, että yksikään tehtävä jää tekemättä.

Optimoinnilla tehokkuutta päivään

DomaCaressa on kotikäyntien suunnittelun automatisoiva optimointiominaisuus. Optimoinnin avulla asiakaskäynnit voidaan jakaa automaattisesti työntekijöille siten, että työntekijöiden reitit ja tehtävien suoritusajat on suunniteltu valmiiksi. Työnjohtajan tulee aina hyväksyä optimoinnin ehdottama työpäivä ennen kuin se tallennetaan ohjelmaan.

DomaCare huomioi asiakkaiden tarpeet ja tehtävien vaatimukset, joten suunniteltu lopputulos on aina toteutettavissa käytettävien resurssien puitteissa.

DomaCaren suunnittelemiin työpäiviin voidaan tehdä muutoksia työnjohtajan toimesta manuaalisesti ja esimerkiksi uuden tehtävän lisääminen päivän sisällä voidaan toteuttaa uudelleenoptimoimalla tietyn ajanhetken jälkeiset tehtävät. Näin työpäivä säilyy tehokkaana myös muutosten jälkeen.

Optimoinnin avulla on mahdollista säästää kymmeniä prosentteja työvoimakustannuksissa tai lisääntyneenä kapasiteettina.

Työvuorojen hallinta mobiilisovelluksessa

DomaCare mobiilisovellus kulkee mukana hoitajan kiireisessä arjessa. Tehtävien kuittaus ja raportointi tapahtuu jo asiakkaan luona, joten tärkeät tiedot eivät unohdu ja ovat heti kaikkien muidenkin työntekijöiden saatavilla. Mobiilisovelluksen avulla työntekijä on aina tietoinen omista tehtävistään ja työvuoron aikana voidaan reaaliajassa lisätä, poistaa, muokata tai siirtää tehtäviä.

Lue lisää DomaCare mobiilisovelluksesta »

* Työvuorosuunnitelmat voidaan myös tuoda ulkopuolisesta järjestelmästä, kuten Työvuorovelhosta. Työaikaraportit saadaan DomaCaresta palkanmaksun tueksi.

Lue DomaCaren muista monipuolisista ominaisuuksista täältä »