Team Manager, Customer Success

Team Manager, Customer Success

 

Sijainti: Oulu tai Helsinki (toimisto-, etätyö tai hybridi)

Etsimme Invian Oy:n Customer Success -tiimiin ratkaisukeskeistä esihenkilöä,  joka ei pelkää tarttua haasteisiin ja haluaa aktiivisesti johtaa ja kehittää asiakaskokemusta.

Team Managerina kehität toimintaamme ja prosessejamme vastaamaan asiakastarpeisiin, jonka lisäksi vastaat myös käyttöönottojen ja koulutusten toteutuksesta sekä kehittämisestä. Esihenkilötyön lisäksi vastuullesi kuuluu jotain tiimin työtehtäviä oman osaamisen näkökulmasta.

Tulet myös työskentelemään osana Invianin johtoryhmää, ja pystyt kehittämään asioita myös strategisella tasolla. Edellytämme aiempaa kokemusta esihenkilötyöstä sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä.

 

Pääasialliset työtehtävät:

  • Vastaat Customer Success tiimin toiminnan kehittämisestä ja päivittäisestä johtamisesta
  • Vastaat niin asiakaspalvelukanavien kuin käyttöönotto- sekä koulutusprosessien asiakaslähtöisestä kehittämisestä
  • Teet tiivistä yhteistyötä sidosryhmien kanssa varmistaen asiakkaillemme hyvän palvelukokemuksen
  • Et pelkää laittaa ”käsiä saveen”  ja osallistut myös itse aktiivisesti tiimin toimintaan oman osaamisalueiden puitteissa
  • Olet mukana Invianin johtoryhmässä, osallistuen aktiivisesti yhtiön strategiseen suunnitteluun ja päätöksentekoon

 

Täytämme position heti, kun löydämme siihen sopivan henkilön. Lisätiedoista voit olla yhteydessä suoraan Päivi Peuraan (040 058 5714, paivi.peura@visma.com).

 

Haku alkaa 16. tammikuuta 2024 ja päättyy 18. helmikuuta 2024, klo 23.59 (Europe/Helsinki)
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen

Odotamme hakijalta seuraavia asioita:

  • Kokemusta esihenkilötyöstä sekä asiakaspalvelun kehittämisestä sekä johtamisesta
  • Visionääriä, joka haluaa jatkuvasti kehittää toimintaa, sekä kykenee näkemään metsän puilta
  • Itseohjautuvaa tiimipelaajaa, jonka positiivinen ote siivittää läpi haastavimmatkin tilanteet

Lisäksi eduksesi on:

  • Kykenet kommunikoimaan sekä suomeksi että englanniksi
  • Haluat jatkuvasti kehittää niin tiimin kuin omaakin osaamista
  • Nautit haasteista ja otat ilon irti päivittäisistä onnistumisista yhdessä tiimin kanssa
  • Kokemusta ohjelmistoalalta sekä toiminnanohjausjärjestelmistä

Tarjoamme

  • Ystävällinen ja rento työympäristö
  • Matala hierarkia
  • Itsensä kehittämisen mahdollisuuksia
  • Liukuva työaika
  • Toimisto-, etä- ja hybridityömahdollisuudet
  • Kilpailukykyinen palkkaus
  • Erinomaiset matkustus- ja terveysvakuutukset
  • Puhelin-, lounas- ja hyvinvointiedut
  • Mahdollisuus päästä vaikuttamaan niin tiimi- kuin yhtiötasolla

HAE TÄSTÄ

 

DomaCare

Oululaisen Invian Oy:n kehittämä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmä sai alkunsa vuonna 2005, jonka jälkeen se on saavuttanut vahvan aseman osana suomalaista sosiaali- ja hoitoalaa. Tänä päivänä DomaCare on yksi alansa nopeimmin kasvava ja kehittyvä ohjelmistoratkaisu. Päivittäin DomaCarea käyttävää tuhannet tyytyväiset hoiva-alan ammattilaiset ympäri Suomen.

Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa jo 1500 asiantuntijaa.

Visma rakentaa toimivampaa yhteiskuntaa kehittämällä liiketoimintakriittisiä ohjelmistoja ja palveluja. Parannamme ihmisten arkea sujuvoittamalla ja automatisoimalla yritysten ja organisaatioiden päivittäisiä tehtäviä. 14 500 työntekijää, 1,6 miljoonaa yksityisen ja julkisen sektorin asiakasta Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa sekä 2,2 mrd. euron liikevaihto vuonna 2022 sitouttavat meidät kehittämään toimivia ratkaisuja huomisen tekijöille.  www.visma.fi