Customer Success Specialist

 

CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST

Location: Oulu or Helsinki, etätyö tai hybridi

 

Etsimme Invian Customer Success -tiimiin ratkaisukeskeistä asiantuntijaa, joka ei pelkää tarttua haasteisiin ja haluaa aktiivisesti kehittää asiakaskokemusta.

Customer Success Specialistina tarjoat nopeaa ja laadukasta asiakaspalvelua ohjelman käyttöön liittyen. Pääset myös tuottamaan ohjeita ja koulutusmateriaaleja asiakkaillemme. Palvelumme on proaktiivista asiantuntijatyötä ja pääset halutessasi osallistumaan erilaisiin kehitysprojekteihin.

Customer Success -tiimin työkieli on suomi, mutta yrityksen sisäinen viestintä kieli englanti, joten englannin kielen taito auttaa sinua kommunikoinnissa esim. kehittäjien kanssa.

 

PÄÄASIALLISET TYÖTEHTÄVÄT:

  • Asiakaspalvelusta vastaaminen eri kanaviemme välityksellä
  • Asiakkaiden ongelmien ratkaisu laadukkaasti
  • Vastaat asiakkaiden käyttöönottoprosesseista sekä asiakaskoulutuksista
  • Yhteistyössä sidosryhmien kanssa osallistut sovelluksen testaukseen sekä kehitystyöhön

 

Täytämme position heti, kun löydämme siihen sopivan henkilön. Lisätiedoista voit olla yhteydessä suoraan Päivi Peuraan (040 058 5714).

Täytä hakemus tästä

 

Haku alkaa 26. lokakuuta 2023 ja päättyy 26. marraskuuta 2023, klo 23.59 (Europe/Helsinki)
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen

ODOTAMME HAKIJALTA SEURAAVIA ASIOITA:

  • DomaCaren käyttökokemusta
  • Aktiivista ja omatoimista työotetta
  • Itseohjautuvaa tiimipelaaja jonka positiivinen ote siivittää läpi haastavimmatkin tilanteet
  • Asiakaspalvelukokemusta
  • Haluat jatkuvasti kehittää osaamistasi
  • Nautit haasteista ja otat ilon irti päivittäisistä onnistumisista yhdessä tiimin kanssa
  • Eduksi katsotaan työvuorosuunnittelun ja esim. yksityisen sosiaalihuollon ja terveydenhuollon TES osaaminen

TARJOAMME:

  • Ystävällinen ja rento työympäristö
  • Matala hierarkia
  • Itsensä kehittämisen mahdollisuuksia
  • Liukuva työaika
  • Toimisto-, etä- ja hybridityömahdollisuudet
  • Kilpailukykyinen palkkaus
  • Erinomaiset matkustus- ja terveysvakuutukset
  • Puhelin-, lounas- ja hyvinvointiedut

DomaCare

Oululaisen Invian Oy:n kehittämä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmä sai alkunsa vuonna 2005, jonka jälkeen se on saavuttanut vahvan aseman osana suomalaista sosiaali- ja hoitoalaa. Tänä päivänä DomaCare on yksi alansa nopeimmin kasvava ja kehittyvä ohjelmistoratkaisu. Päivittäin DomaCarea käyttävää tuhannet tyytyväiset hoiva-alan ammattilaiset ympäri Suomen.

Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa jo 1500 asiantuntijaa.

Visma rakentaa toimivampaa yhteiskuntaa kehittämällä liiketoimintakriittisiä ohjelmistoja ja palveluja. Parannamme ihmisten arkea sujuvoittamalla ja automatisoimalla yritysten ja organisaatioiden päivittäisiä tehtäviä. 14 500 työntekijää, 1,6 miljoonaa yksityisen ja julkisen sektorin asiakasta Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa sekä 2,2 mrd. euron liikevaihto vuonna 2022 sitouttavat meidät kehittämään toimivia ratkaisuja huomisen tekijöille.  www.visma.fi